2012. január 10., kedd

Zumba!!!!

“Mikor táncolsz, túlléped a határaid. Hatalmasabb vagy, szebb és erősebb. A legőszintébben a táncon és zenén keresztül fejezi ki magát az ember. A test soha nem hazudik.” (Agnes De Mille)
Ez pontosan így történt.....


Egyszerűen remek volt, annyira magával ragadott, hogy....
No, de ne szaladjunk ennyire előre. A Zumba óra élvezete előtt még itthon is mindent és mindenkit rendben kellett hagynom.
A barátnőm azt kérdezte tőlem, hogy izgulok-e Zumba miatt? Nem, nem volt rá időm. Kis Mazsolának nem mondtam meg, hogy elmegyek, mert akkor biztos annyit mondott volna, hogy " Ana, cici... (igen, én még szoptatom a kisfiamat!!!), igazából, mint már korábban írtam nálunk demokrácia van, de ezért nem kell mindent tudni, mert akkor megijed és sír (annál is inkább, hogy jönnek az aló rágófogai, patakokban csurog a nyál, a kezecskéi egyfolytában a szájában vannak ja ha nem éppen az orrában;-))))így hát nagyon nyűgösek vagyunk! )
Apa haza jött időben, hogy Kis Mazsolát lefoglalja, míg én Zumbázok. Kitaláltuk, hogy addig finom vacsorát főznek. Nos, mint később kiderült Kis Mazsola nem akart, inkább csak játszott volna apával.  Szóval fél hat előtt 10 perccel vettem a kabátom és a táskám és elindultam. Az utcánk sarkán találkoztam a barátnőmmel és elindultunk az órára...

A teremben számomra meglepően sokan gyűltünk össze. Majd kezdetét vette egy fergetes parti. Komolyan mondom egy igazi táncteremben találtam magamat. Egy gyors bemelegítés után (kb 5-6 perc) -ami természetesen már erősen meg volt tűzdelve latin tánc lépésekkel- kezdetét vette a Zumba!!
A zumba  egyedülálló pezsgő latin ritmusa átjárta a testem és a lelkem. Azt hiszem megtaláltam a számomra megfelelő mozgás formát (lehet hogy holnap a lépcsőn is alig tudok lemenni???!!! ) Az órán számtalan latin ritmus felsorakozik. Mint utána olvastam a salsa, merengue, cumbia, reaggeton, cha-cha-cha, calypso, bachata, samba, zouk, hip-hop, bolero, flamenco és más táncok alaplépései. A feléről azt sem tudom, hogy eszik-e vagy isszák, de nem is ez a lényeg!!! Természetesen néha úgy ugráltam, mint a kecske, persze nem a megfelelő ritmusban, formában. Biztos, hogy ha bal lábbal kellett lépni én tuti, hogy jobbal csináltam, ha előre kellett menni én hátra felé indultam.  De nagyon élveztem. (a mosoly folyton az arcomon ült, volt amikor magamon nevettem, mert annyira béna voltam...) Persze én csak a magam nevében beszélhetek, mert a barátnőm, mint egy profi Zumbás, úgy táncolt!!! Komolyan mondom!!!!!

 A legjobban  azonban az tetszett benne, hogy a tánc közben a nőiességem előtérbe került. Olyan lépés kombinációk  vannak, aminek hatására egy nő igazán nőnek, szexinek, csábítónak érezheti magát közben. Ettől sokkal jobban éreztem magam lelkileg!  Az önbizalmam az egeket verdeste!! A végére az egész testemet átjárta egy nagyon kellemes érzés.

Persze nem elhanyagolható, hogy szuper zsírégető a Zumba, és annyi energiát ad, hogy utána még a hegyet is eltudtam volna hordani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése