2012. január 6., péntek

Az első gyümölcsnap tapasztalata

Túl vagyok az első gyümölcs napon. Nem is számolom, hogy mennyi lesz még. (Lesz még egy pár.) Hát bevallom nem volt egyszerű! Tényleg nem. Este 10-kor mikor leültem a gép elé, igencsak guvadtak a szemeim az éhségtől. Apa csak annyit mondott, hogy szerinte ennek az önsanyargatásnak nincsen semmi értelme!! (tényleg nem érti a női lelket! Nincs értelme? Hát hogyne volna, egy, esetleg két mérettel kisebb ruhákat felvenni, a tavaly nyári ruha darabokba beleférni, a terhesség előtti ruhákat újra felvenni, még hogy nincsen értelme??)
Én meg csak annyit válaszoltam Igen is van!!
No de ne szaladjunk ennyire előre...
A gyümölcs napi megpróbáltatások már reggel kezdődtek.
Persze a mai napra esett, hogy elfogyott a kenyerünk, és sütöttem délelőtt. Mondanom sem kell, hogy a frissen kisült kenyér illata csiklandozta az orromat ezerrel. Kis mazsola édesen majszolgatta az első falatokat. Jaj, én meg csak éheztem. Ebédre mindenki finom levest és másodikat evett, én pedig almát rágcsáltam. Délután Kis mazsola uzsonnára újra csak a friss kenyérből kért (üresen, tudja mi a jó!). A vacsora, na az volt a katasztrófa. Apa és Kis Mazsola isteni hal filét készítettek, kukoricás rizzsel és salátával. Én pedig újra csak almát, narancsot ettem. No, ez már felért egy kínzással is. De még nem volt vége....
Kis mazsola biztosan érezte a hideg front érkezését (remélem lesz egy kis hó is) és nem óhajtott elaludni a szokásos időben. (megszánva ezzel éhező anyukáját, hogy ő is előbb ágyba tudjon bújni és finom ételekről
álmodhasson). De félő, hogy a kopogó szemeim, még a kopogó szellemeknél is hangosabban muzsikáltak volna.
Szóval kb 10 órakor jutottam gép közelbe....(blogot írni:-))))) Meghámoztam két narancsot, de azok olyan savanyúak voltak, hogy még vicsorítottam is evés közben. De fő, hogy múljon az éhség.... Nem múlt.:-((((
No de sebaj, holnap újra fehérje nap!!
A legfontosabbazonban, hogy holnap kiderül, hogy mennyivel mutat kevesebbet a mérleg. (esetleg, repül-e az ablakon kifelé, az a galád ;-))))

Folyt. köv....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése